torsdag 13 oktober 2011

9. Berätta om din bästavän

Blir lite omvänd ordning men jag skriver lite vad jag känner för, men ska skriva alla. Viola är min bästavän även om vi inte har umgåtts så mycket på sistonde. Den jag är mest med i min skola är nog Ellen. Sen blir det mycket Hugo och Rasmus, mina andra bestisar! Men i alla fall. Min bästavän, Viola Åborg. Vi passar nog så bra för att vi är rättså lika. Vi tycker om att göra typ samma saker. Vi kan göra så sjukt galna, äckliga, konstiga saker. Ingen annan skulle förstå oss. Dom tycker bara att vi är konstiga. Jag har aldrig kännt så för en bästavän som jag gör för Viola. Vi är bara perfect match helt enkelt. Det händer att vi tjaffsar, men vi kan sova med varandra två veckor i sträck utan att ens bli irriterade på varandra. Det är sjukt. Jag saknar sommaren, när min Viola typ bodde hos mig, men det blir svårare när vi går i olika skolor. Men Viola är min bästavän, och det finns inte en människa i världen som skulle kunna ersätta henne. För vi är typ ihop klistrade i varandra när vi väl är tillsamans. Och jag älskar henne från botten av mitt hjärta. / L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar